Acasă   Programe de finanțare   Taxe și contribuții   Legislație   Media   Informații publice   Servicii online   Contact  
 



 Aplicație web pentru depunerea dosarelor de finanțare
ÎNCEPERE SESIUNE DEPUNERE CERERI FINANȚARE ȘI ÎNCĂRCARE DOCUMENTAȚII

20 septembrie 2021
ÎNCHIDERE SESIUNE DEPUNERE CERERI FINANȚARE ȘI ÎNCĂRCARE DOCUMENTAȚII

19 aprilie 2022
sau
după solicitarea a 150% din BUGETUL ALOCAT
SUMA ALOCATĂ PROGRAMULUI DE FINANȚARE

1.400.000.000 lei

FONDURI EPUIZATE
BENEFICIARI

U.A.T.

SUMA SOLICITATĂ

2 100 042 067,35 lei
NUMAR DOSARE DEPUSE

870
Dată estimare evaluare/soluționare dosare

aprilie - mai 2022

În atenția persoanelor interesate de accesarea Programului denumit generic Eficiență energetică în clădiri publice

Începând din data de 15 septembrie 2021, ora 10, autoritățile și instituțiile publice care doresc participarea în Programul privind creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădiri publice vor putea accesa aplicația informatică pusă la dispoziție de AFM, pentru crearea conturilor de utilizatori și descărcarea modelului cererii de finanțare în vederea completării acesteia.
Din data de 20 septembrie 2021, ora 10, demarează sesiunea de depunere a cererilor de finanțare și încărcare a documentațiilor aferente acestora, care se vor realiza prin intermediul conturilor de utilizatori create.
AFM urmează să publice instrucțiunile specifice de accesare și operare în aplicația informatică.


Site proiectat și administrat de către compartimentul IT al AFM
© Toate drepturile rezervate 2020